گزارش اختصاصی خبرنگاران از مراسم قرعه کشی کمپین بلندپروازی

به گزارش وبلاگ ورساچه، برگزاری مراسم قرعه کشی کمپین بلند پروازی با با همکاری علی بابا و لوفت هانزا روز یکشنبه 18 شهریورماه در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار گردید.

گزارش اختصاصی خبرنگاران از مراسم قرعه کشی کمپین بلندپروازی

کمپین بلند پروازی با استقبال بسیار زیادی در فضای مجازی اینستاگرام برگزار گردید این کمپین که تا انتها مردادماه تمدید شده بود به انتها رسید.

هدف برگزاری این کمپین زنده کردن حس تغییر، کوشش برای دستیابی به آرزوها، حس مثبت، جهش و پرواز بود و تعداد بسیاری نیز از کاربران در ایران و خارج از کشور در این کمپین شرکت کردند.

در مراسم قرعه کشی این کمپین که روز یکشنبه، 18 شهریور ماه، با حضور مدیر کل گروه هواپیمایی لوفت هانزا، مدیر علی بابا و جمعی از شرکت کنندگان خلاق ایرانی و خارجی در سالن لاتون هتل اسپیناس پالاس برگزار گردید، به تعدادی از شرکت کنندگان تندیس بلند پروازی از طرف شرکت علی بابا و لوفت هانزا تقدیم شد؛ بعلاوه به دو نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه بلیط پرواز با هواپیمایی لوفت هانزا و 3 شب اقامت در هتل 5 ستاره در کشور مورد علاقه خود داده شد.

این کمپین بازتاب خبری زیادی در سایت های داخلی و خارجی داشته و حتی بعضی از شبکه های تلوزیونی نیز به صورت خود جوش درباره این کمپین اطلاع رسانی کردند.

آزانس بازاریابی و تبلیغاتی برندیست مسئول طراحی و اجرای این کمپین بوده است. مدیر عامل این آژانس نیز از دلایل برگزاری این کمپین و نیز آمار دقیق شرکت کنندگان و اثرات این کمپین گفت:

علاوه بر تصاویر بی نظیر شرکت کنندگان، جملات بسیار جالبی از بلند پروازی به وسیله شرکت کنندگان ارائه شده بود و به همراه تصاویر پخش شد که نشان بزرگی از آرزوهای جوانان ایران به شمار می رود. با توجه به آمار به دست آمده؛

تعداد 1714 اثر عکاسی و متن بلندپروازانه در این کمپین شرکت کردند.

تعداد بازدید از پست های این کمپین 5 میلیون و 868 هزارو 654 در اینستاگرام رخ داده است.

تعداد بازدیدکنندگان از این کمپین و آثار منتشرشده از آن 7 میلیون و 735 هزارو 133 بازدید یعنی 77 برابر ورزشگاه آزادی بوده است که بسیار شگفتی ساز بود.

494 هزار نفر یعنی حدودا نیم میلیون لایک در زیر پست ها و 15 هزار و 67 نفر نیز پست، زیر این تصاویر ارسالی شکل گرفته است.

همچینین در مصاحبه ای ایشان اشاره نمودند که:

لوفت هانزا برای شناساندن بیشتر خود به نسل نو در ایران سعی داشت تا با یک ایونت شاد به این هدف دست یابد. به علت ارتباط بیشتر علی بابا با ایرلاین های بین المللی و بعلاوه وجود نداشتن پیج رسمی برای لوفت هازا در ایران، این فعالیت به وسیله علی بابا و تیم بازاریابیشان انجام شد.

مدیر کل گروه هواپیمایی لوفت هازا در سخنان خود اشاره نمود:

با توجه به کاربران اینترنتی در ایران که رو به رشد است، فعالیت بیشتر در فضای مجازی برای مقوله گردشگری امری مهم به شمار می رود.

هواپیمایی لوفت هازا به عنوان ایرلانی فعالیت می نماید که بیش از 100 سال پرواز داشته و مدت 63 سال پرواز در ایران؛ به طوری که در زمان جنگ نیز حتی پروازهای خود را قطع نکرده است. یکی از اهداف استراتژیکش دنیای دیجیتالی و نوآوری های آن است؛ بنابراین همراهی لوفت هانزا برای این موضوع هیجان انگیز، کار بسیار جذابی بوده که بتواند در این مورد با علی بابا همراهی داشته و برای شناساندن بیشتر این ایرلاین پیروز در میان جوانان با این کمپین همراه باشد.

منبع: کجارو

به "گزارش اختصاصی خبرنگاران از مراسم قرعه کشی کمپین بلندپروازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش اختصاصی خبرنگاران از مراسم قرعه کشی کمپین بلندپروازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید