بازی River City Girls 2 تابستان آینده عرضه می گردد

به گزارش وبلاگ ورساچه، کمپانی WayForward اعلام نموده که بازی River City Girls 2 برای کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی به وسیله استیم در تابستان 2022 میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی River City Girls 2 تابستان آینده عرضه می گردد

River City Girls 2 از جایی که بازی قبلی تمام شده بود، میساکو، کیوکو، کونیو و ریکی را به همراه شخصیتهای نو ماریان و پرووی، وارد بازی مرگ و زندگی می نماید. این اتفاق به این علت می افتد که یک دشمن قدیمی برای خرابکاری بازگشته است اما دخترها و پسرهای داستان به راحتی تسلیم نمی شوند. آن ها با سلاح ها، تجهیزات نو و توانایی های مختلف مبارزه خواهند کرد. از طرفی دشمنان نو و اجیرشده ای برای یاری به جنگ بازگشته اند.

ریور سیتی با چرخه شب و روز، منطقه ها پرجزئیات، فروشگاه های بیشتر، خطرات نو، منطقه ها پنهان و انبوهی از اشیاء تخریب پذیر، زنده تر از همواره به نظر می رسد. این جنگ و درگیری بازیکنان را به منطقه ها نو و به روزشده متعدد شهر می برد از جمله محله های فقیر نشین مرکز شهر، یک شرکت فناوری و یک جنگل مسحور شده و آن ها را در مقابل مجموعه ای از دشمنان و باس های نو، مانند دوقلوهای اژدها، ریوجی و ریوچی، قرار می دهد. قهرمانان حتی می توانند از مخفیگاه هایی تماشا نمایند که می توانند تجهیزات اضافی را در آن ذخیره نمایند، افراد استخدام شده را با هم عوض نمایند، یا فقط با گوش دادن به موسیقی احساس آرامش نمایند.

سایر موارد اضافه شده به بازی River City Girls 2 شامل مراحل بهبودیافته، سه حالت دشواری و سیستم داستانی پویا با دیالوگ است که بسته به شخصیت های کنترل شده به وسیله بازیکن تغییر می نماید. بازی بعلاوه انیمیشن های نوی را با کات سین هایی به سبک کمیک بوک ها در خود جای داده است. لازم به ذکر است که موسیقی بازی باری دیگر برعهده مگان مک دافی، آهنگساز اصلی سری، گذاشته شده است.

بازی شش شخصیت قابل بازی دارد که هر کدام سبک های مبارزه خاص خود را دارند و می توانند ارتقا پیدا نمایند. بخش مبارزات بازی بهبودهای زیادی دیده و با ریور سیتی که بزرگتر از همواره به نظر می رسد، جذابیت های بیشتری خواهد داشت. بازی را می توانید به صورت تک نفره یا چندنفره با دوستان خود به صورت محلی یا آنلاین بازی کنید. لازم به ذکر است که بخش کوآپ آنلاین تا 2 نفر را پشتیبانی می نماید. بعلاوه توسعه دهندگان اشاره نموده اند که تعداد زیادی شخصیت های غیر قابل بازی در نقشه وجود دارند که می توانید با آن ها تعامل داشته باشید.

همانگونه که ذکر شد بازی در تابستان سال آینده روی کنسول ها و رایانه های شخصی در دسترس خواهد بود. در ادامه می توانید تصاویر و تریلر منتشر شده از آن را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی River City Girls 2 تابستان آینده عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی River City Girls 2 تابستان آینده عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید