برنامه غذا سلامت زندگی را از رادیو بشنوید

به گزارش وبلاگ ورساچه، تهران (پانا) - برنامه رادیویی غذا سلامت زندگی به تهیه کنندگی سولماز عطایی با موضوع تغذیه و صنایع غذایی روانه آنتن سلامت می گردد.

برنامه غذا سلامت زندگی را از رادیو بشنوید

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، سولماز عطایی، تهیه نماینده در این باره می گوید: اول اسفند به موضوع دانستنی هایی درباره کالباس می پردازیم. در برنامه دکتر علیرضا شهاب لواسانی (دکترای صنایع غذایی) در برنامه حضور دارد و در این باره صحبت می نماید. بعلاوه دوم اسفند ماه مبحث پروتئین در تغذیه ورزشکاران را مورد آنالیز قرار می دهیم. دکتر فواد عسجدی دکترای فیزیولوژی ورزشی مهمان برنامه است.

وی ادامه می دهد: سوم اسفند ماه موضوع برنامه به محبث دانستنی هایی درباره جوانه گندم اختصاص دارد و دکتر افشین جعفرپور (دکترای صنایع غذایی) به این موضوع می پردازد.

این برنامه رادیویی کاری از گروه تغذیه و سلامت شبکه رادیویی سلامت است که از شنبه تا سه شنبه از ساعت 13 و 30 دقیقه پخش می گردد که روزهای زوج به موضوع تغذیه اختصاص دارد و روزهای فرد به صنایع غذایی می پردازد. در این برنامه که کارشناس محور است دکترای تغذیه که عضو هیات علمی هستند، حضور دارند و درباره مباحث مختلف تغذیه و سلامتی صحبت می نمایند.

بعلاوه در این برنامه فواید ویتامین ها، طریقه نگهداری مواد غذایی و ... هم آموزش داده می گردد. در واقع برنامه با موضوع آموزش به مخاطبین روانه آنتن می گردد. بخشی از برنامه غذا سلامت زندگی به گزارش های مردمی اختصاص دارد و کارشناسان به سئوالات مردم پاسخ می دهد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "برنامه غذا سلامت زندگی را از رادیو بشنوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه غذا سلامت زندگی را از رادیو بشنوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید