صدور اولین موافقتنامه یک روزه ایجاد مراکز کارآموزی جوار کارگاهی و بین کارگاهی در استان

به گزارش وبلاگ ورساچه، خبرگزاری خبرنگاران-آرمان تبریز-مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی از صدور اولین موافقتنامه یک روزه ایجاد مراکز کارآموزی جوارکارگاهی و بین کارگاهی شرکت نگاران ترک دوخت ارس بر اساس تاکید مقام عالی وزارت و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در استان آذربایجان شرقی اطلاع داد.

صدور اولین موافقتنامه یک روزه ایجاد مراکز کارآموزی جوار کارگاهی و بین کارگاهی در استان

به گزارش خبرنگارما در تبریز؛ رضا اختیار وکالتی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، با اعلام این خبر گفت: در راستای تسریع و تسهیل در صدور ایجاد مراکز کارآموزی جوار کارگاهی و بین کارگاهی با هدف ساده سازی مراحل آغاز کسب و کار و توجه و عمل به رویکرد نظارت های پسینی به جای کنترل های پیشینی طرح صدور حداکثر سه روزه مجوز ایجاد مراکز کارآموزی جوار کارگاهی و بین کارگاهی به وسیله آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی کلید خورد.

وکالتی در ادامه با اشاره به اهمیت و ضرورت تسهیل و تسریع در ارائه خدمات و ایجاد شفافیت در فرایند ها که مورد تاکید مقام عالی وزارت و هم راستا با سیاست های دولت خدمتگزار می باشد؛ اضافه نمود: طی این طرح و بر اساس تعهدات حداکثر در طی مدت سه روزکاری، مجوز یکساله ایجاد مراکز کارآموزی و جوارکارگاهی و بین کارگاهی همراه با دسترسی به پرتال آموزشی به متقاضیان مجوز مراکز فوق الذکر صادر می گردد.

وی خاطر نشان کرد: در این راستا، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی نسبت به آنالیز هر روزه تقاضاها اقدام کرده و به درخواست های واصله رسیدگی و معین تکلیف می کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی گفت: در طول مدت 3 ماه از اعطای مجوز یکساله، متقاضی موظف است نسبت به تامین حداقل الزامات محیط یادگیری اقدام لازم را انجام دهد.

رضا اختیار وکالتی تصریح نمود: کمیته نظارت آموزش در صنایع استان نیز، ضمن انجام نظارت های مورد احتیاج نسبت به تطابق مراحل آغاز فعالیت مجوز ایجاد مراکز کارآموزی جوارکارگاهی و بین کارگاهی و رعایت چارچوب الزامات اقدام و گزارش نظارت را به صنایع استان جهت صدور مجوز 5 ساله با شرط میانه 30 ساعت عملکرد آموزشی به ازای هر یک از شاغلین ارسال نماید.

منبع: خبرگزاری آریا

به "صدور اولین موافقتنامه یک روزه ایجاد مراکز کارآموزی جوار کارگاهی و بین کارگاهی در استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور اولین موافقتنامه یک روزه ایجاد مراکز کارآموزی جوار کارگاهی و بین کارگاهی در استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید