نحوه درخواست وام های دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند تبریز اعلام شد

به گزارش وبلاگ ورساچه، نحوه درخواست وام های نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند تبریز در اطلاعیه ای اعلام شد.

نحوه درخواست وام های دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند تبریز اعلام شد

به گزارش خبرنگار استان های وبلاگ ورساچه، نحوه درخواست وام های نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند تبریز در اطلاعیه ای اعلام شد.

به اطلاع می رساند دانشجویان جهت بهره مندی از انواع وام های دانشجویی می توانند صرفاً از طریق مرورگر موزیلا فایرفاکس به پورتال دانشجویی به آدرس https://bp.swf.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایند. بدیهی است دانشجویان متقاضی وام، لازم است سند تعهد محضری خود را تا قبل از زمان اتمام درخواست به اداره رفاه دانشجویی واقع در طبقه دوم ساختمان دکتر آشتیانی تحویل دهند.

با توجه به شرایط ویژه این نیمسال بابت بیماری کرونا، دانشجویان محترم می توانند مدارک خود را اسکن نموده و به آدرس [email protected] ایمیل نموده و اصل مدارک را به آدرس پستی: تبریز - شهر نو سهند - دانشگاه صنعتی سهند - اداره رفاه دانشجویی - کد پستی: 5331841133 ارسال نمایند. ضمناًً تصاویر ارسالی باید با کیفیت و نور مناسب و بصورت رنگی ترجیحاً در حجم پایین ارسال گردند.

بازه زمانی درخواست وام های تحصیلی، شهریه و ودیعه مسکن متاهلی از طریق پورتال از 2 بهمن ماه تا 25 اردیبهشت سال 1401 ادامه دارد و به درخواست های خارج از این بازه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

بازه زمانی درخواست وام های ضروری و ویژه دکتری از 27 فروردین 1401 خواهد بود و شرایط این وام ها در اطلاعیه های بعدی اعلام خواهد شد.

در صورت تأیید درخواست وام تحصیلی بدون ثبت اطلاعات تأهل در پرونده، مبلغ وام بصورت مجردی محاسبه و بعد از بستن لیست امکان اصلاح آن وجود ندارد؛ لذا دانشجویان متاهل متقاضی وام در اسرع وقت و قبل از درخواست وام مدارک مربوط به تاهل خود از قبیل سند ازدواج و تصویر شناسنامه و کارت ملی همسر خود را به اداره رفاه دانشجویی ارسال نمایند.

با توجه به محدودیت اعتبارات، اولویت پرداخت وام با افرادی است که زودتر درخواست وام نموده و مدارک لازم را تحویل دهند.

دانشجویان فقط وام هایی را که امکان تکمیل مدارک آن را دارند انتخاب نمایند. تمام وام ها صرفاً در صورت تامین اعتبار از طرف صندوق رفاه قابل پرداخت خواهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نحوه درخواست وام های دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند تبریز اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه درخواست وام های دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند تبریز اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید