11 هزار دانشجو در دانشگاه پیغام نور کردستان مشغول به تحصیل هستند

به گزارش وبلاگ ورساچه، رییس دانشگاه پیغام نور کردستان گفت: هم اکنون 11 هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

11 هزار دانشجو در دانشگاه پیغام نور کردستان مشغول به تحصیل هستند

به گزارش خبرنگار گروه استان های وبلاگ ورساچه از سنندج، یعقوب احمدی رییس دانشگاه پیغام نور کردستان روز یکشنبه در جلسه توجیهی دانشجویان نوالورود که در فضای مجازی برگزار گردید، اظهار کرد: براساس آنالیز های اجرا شده و با توجه به مستندات موجود دانشگاه پیغام نور از لحاظ کیفیت یکی از توانمندترین دانشگاه های سطح کشور است.

او با اشاره به اینکه همه مراکز دانشگاهی دارای نقاط قوت و ضعف هستند، افزود: وجود اساتید برجسته در دانشگاه پیغام نور کردستان از نقاط قوت این دانشگاه است که موجب ارتقای کیفیت آن شده است.

رییس دانشگاه پیغام نور کردستان اضافه نمود: همیشه بیشترین پذیرش در آزمون های استخدامی ادارات و سازمان ها در این استان طی چند سال اخیر مربوط به دانشجویان دانشگاه پیغام نور بوده که این خود بیانگر کیفیت آموزشی بالا و آموزش محور بودن این دانشگاه است.

احمدی با بیان اینکه هم اکنون 11 هزار نفر دانشجو در دانشگاه پیغام نور کردستان تحصیل می نمایند، یادآور شد: تعداد ورودی های نو هم در سال تحصیلی جاری در 2 مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد هم حدود سه هزار نفر است.

او با اشاره به اینکه این تعداد دانشجو در 56 رشته کارشناسی و 18 رشته کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند، ادامه داد: تعداد اعضای هیات علمی این دانشگاه هم 80 نفر است و حدود 200 نفر مدرس مدعو هم به تدریس دروس در این دانشگاه می پردازند.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "11 هزار دانشجو در دانشگاه پیغام نور کردستان مشغول به تحصیل هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 هزار دانشجو در دانشگاه پیغام نور کردستان مشغول به تحصیل هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید