فراوری داروهای پیشرفته ایران ساخت در پارک فناوری سلامت

به گزارش وبلاگ ورساچه به نقل از معاونت علمی و فناوری، اکبر قنبرپور گفت: در حال حاضر 50 شرکت در این پارک فعال هستند و بیش از 100 محصول را به فراوری می رسانند.

فراوری داروهای پیشرفته ایران ساخت در پارک فناوری سلامت

سرپرست پارک فناوری سلامت مستقر در ناحیه نوآوری پارک پردیس در مورد کوشش برای توسعه زیرساخت شرکت های دانش بنیان خلاق حوزه سلامت گفت: درصدد هستیم زیرساخت ها به گونه ای معین شوند که تعداد شرکت ها بیش تر گردد و بتوانیم محصولات با فناوری پیشرفته فراوری کنیم چرا که مطالعات ما نشان داده عمده واردات دارویی ما از محل داروهای با فناوری بالا است به همین علت کوشش می کنیم این داروها در کشور فراوری شوند.

به گفته سرپرست پارک فناوری سلامت، حمایت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در توسعه اکوسیستم نوآوری و فناوری نقشی اثربخش داشته است.

وی گفت: با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در پی ایجاد فضاهای کار اشتراکی شامل آزمایشگاه، اتاق تمیز و دیگر ملزومات شرکت های خلاق و نوپا هستیم.

قنبرپور با اشاره به اهمیت مجموعه فعالیت هایی که قرار است در آینده در این پارک پیگیری گردد گفت: قرار است تعدادی آزمایشگاه مرجع تخصصی در پردیس راه اندازی گردد و یک فضای اشتراکی حوزه سلامت که زیرساخت های کامل کارگاهی، آزمایشگاهی، پایلوت ها و اتاق تمیزها دارد را ایجاد کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فراوری داروهای پیشرفته ایران ساخت در پارک فناوری سلامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری داروهای پیشرفته ایران ساخت در پارک فناوری سلامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید