کارگاه مجازی مدیریت حرفه ای کسب وکار دیجیتال مارکتینگ در تهران برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ ورساچه، مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی تهران با اعلام برنامه های هفته صنایعدستی (20 الی 27 خرداد) گفت: کارگاه مجازی مدیریت حرفه ای کسب وکار دیجیتال مارکتینگ ویژه فعالان و هنرمندان صنایعدستی در استان برگزار می گردد.

کارگاه مجازی مدیریت حرفه ای کسب وکار دیجیتال مارکتینگ در تهران برگزار می گردد

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی تهران، پرهام جانفشان امروز شنبه 17 خرداد ماه با اعلام اینکه برنامه های هفته صنایعدستی در تمام شهرستان های استان با رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا برگزار می گردد، اضافه کرد: با توجه به توصیه های ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا نشست ها و کارگاه های آموزشی به صورت مجازی برگزار می گردد.

او خاطر نشان کرد: اجرای زنده رشته های صنایعدستی، برگزاری مسابقه تراش سنگ های قیمتی و نیمهقیمتی، برپایی نمایشگاه های صنایعدستی، ملاقات با پیشکسوتان و فعالان صنایعدستی و تقدیر از هنرمندان برگزیده از جمله برنامه هایی است که در هفته صنایعدستی برگزار می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران گفت: علاقه مندان می توانند برای اطلاع از جزئیات برنامه ها از تاریخ 20 خردادماه به سایت اداره کل استان به نشانی tehran.mcth.ir مراجعه نمایند.

منبع: میراث آریا

به "کارگاه مجازی مدیریت حرفه ای کسب وکار دیجیتال مارکتینگ در تهران برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه مجازی مدیریت حرفه ای کسب وکار دیجیتال مارکتینگ در تهران برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید