بازاریابی و فروش

تناقض، مخفی کاری و عدم اطلاع رسانی؛ بلای جان فوتسال

فدراسیون فوتبال به دو انتصاب مرتبط با فوتسال در این فدراسیون اشاره نکرد و در موضوع دیگری که به این رشته مربوط بوده نیز تناقض دیده می گردد.

23 اردیبهشت 1401

مزارع تسخیر شده، تلفیق برده داری، زندگی روستایی و افسانه های محلی (قسمت اول)

برده داری ظاهرا تنها در رنج های سیاه پوستان خلاصه نشده و رد آن را می توان به شکلی چه در دنیای گردشگری وحشت و چه در دنیای گردشگری سیاه نیز مشاهده کرد.

18 اردیبهشت 1401

نمایش آخرین بازی با سیمرغ خداحافظی می نماید

آخرین اجرای نمایش آخرین بازی در تماشاخانه سیمرغ روی صحنه می رود.

31 فروردین 1401

آنچه از دبی نمی دانستید

حقایقی درباره دبیدبی بعد از ابوظبی بزرگترین شیخ نشین امارات متحده عربی است. این شهر در بیشتر فصل های سال آب و هوای مناسبی ندارد، اما امکانات رفاهی و گردشگری فراوانی که در دبی تدارک دیده شده، این شهر را به یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری دنیا تبدیل...

12 اسفند 1400

گزارش اختصاصی خبرنگاران از مراسم قرعه کشی کمپین بلندپروازی

برگزاری مراسم قرعه کشی کمپین بلند پروازی با با همکاری علی بابا و لوفت هانزا روز یکشنبه 18 شهریورماه در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار گردید.

11 اسفند 1400

تقاضا برای گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 هر روز در حال افزایش است

این طور که به نظر می رسد گوشی های گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 فروش بسیار خوبی را از زمان عرضه تا به امروز داشته اند و سامسونگ باید به عملکرد خود در این زمینه افتخار کند.

6 اسفند 1400

کاتِماکو: مرکز سحر و جادوگری

کاتِماکو شهری در استان وراکروس در مکزیک، ممکن است مانند خیلی از شهرهای دیگر جنوب مکزیک، شهری کوچک و عجیب به نظر برسد، اما باید گفت که این شهر فراتر از یک شهر عادی است؛ اینجا مرکز جادوگری است. این شهر سابقه طولانی، هم در جادوی سفید و هم در جادوی سیاه دارد...

10 بهمن 1400

سوغات اصفهان چیست؟

استان اصفهان به مانند دیگر استان های کشور عزیز ایران، از صنایع دستی زیبا و شیرینی های خوشمزه برخوردار است و هر روز گردشگران زیادی به این استان سفر می نمایند و از این محصولات به دوستان و اقوامشان به عنوان سوغات هدیه می دهند.

8 بهمن 1400

همه عمل های زیبایی ترلان پروانه در جدیدترین عکس ! ، لباس عجیبش در سینما !

خبرنگاران:ترلان پروانه بازیگر مجذوب کننده و جوان ایرانی است که به تازگی همراه با مردم در سینما به تماشای فیلم گربه سیاه نشست.

4 بهمن 1400

خبرنگاران دیروز، خبرنگاران تریپ امروز

بیش از دو سال است که با شماییم و در بلاگمان برایتان از سفر می نویسیم و سعی کرده ایم در تمام مراحل سفر همراهتان باشیم. از آن وقتی که چمدان می بندید تا وقتی که به دل جاده می زنید یا سوار قطار و هواپیما می شوید و دلتان می خواهد درباره چیزهای مختلف سفر و فوت...

3 بهمن 1400

افزایش سه دلاری پیش بینی قیمت نفت بارکلیز

بانک بارکلیز با اشاره به کاهش سریع تر از حد انتظار ذخایر و واکنش محتاطانه بخش عرضه برای جبران مازاد عرضه ملایم، پیش بینی خود از قیمت نفت در سال 2022 را بالاتر برد.

16 دی 1400

کوهی از آوار در پی ریزش برج مسکونی

رئیس خدمات اورژانس دولتی لاگوس ، مرکز تجاری نیجریه، از کشته شدن دست کم 6 نفر و ناپدید شدن یکصد نفر دیگر بر اثر ریزش یک برج مسکونی بلند مرتبه در دست ساخت در این شهر خبر داد.

9 آذر 1400

قیمت روز گوشی موبایل 8 آبان

قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 8 آبان را مشاهده می کنید.

6 آذر 1400

کدام محصول لبنی بیشترین افزایش قیمت را تجربه کرده است؟

در ماه گذشته شش محصول لبنی فرایند افزایشی قیمت را طی کرده و بین 61 تا بیش از 107 درصد گران شده اند که بالاترین میزان افزایش قیمت مربوط به کره است.

1 آبان 1400

بحران کمبود تراشه خودرو وخامت یافت

امیدها و انتظارات مثبت برای فراوری بیشتر خودرو و پایین رفتن قیمتها در تابستان سال جاری با طولانی شدن کمبود تراشه نیمه رسانا و ناچار شدن خودروسازان به کاهش فراوری، رنگ باخته است.

22 شهریور 1400

نحوه عرضه میعانات گازی در بورس انرژی

به گزارش خبرنگاران، روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در واکنش به انتشار گزارشی با اسم سوء مدیریت وزارت نفت در عرضه داخلی میعانات گازی/ خودتحریمی بلای جان اقتصاد ایران است در تاریخ 24 خردادماه در این خبرگزاری، توضیحاتی ارسال نموده که متن...

17 مرداد 1400

پراید به کانال 140 میلیون تومان رسید ، دلایل افزایش قیمت بررسی شد

در هفته ای که گذشت، بازار خودرو همانند هفته های گذشته، دچار کم رونقی بود. اگر چه، برخی از خودروهای پر تقاضا در بازار، مثل پراید دچار افزایش قیمت شدند.

15 مرداد 1400

نمایشگاه دائمی محصولات صادراتی ایران ساخت افتتاح شد

خانه نوآوری و صادرات فناوری به نام شعبه مرکزی خانه های نوآوری و فناوری در کشورهای هدف صادراتی، با دستور حسن روحانی رییس جمهوری در محل نمایشگاه بین المللی تهران کار خود را آغاز کرد.

10 مرداد 1400

آمازون در برابر کتابخانه های عمومی تسلیم شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیت میل، بالاخره بعد از مدت ها درگیری و چالش بین آمازون و کتابخانه های عمومی در آمریکا، غول فروشگاه های آنلاین کتاب در دنیا برای فروش کتاب الکترونیک به کتابخانه ها توافقی با اتحادیه کتابخانه های آمریکا امضا کرد. طبق این توافق...

6 مرداد 1400

مزرعه های پر سود

احتمالا هر یک از ما برای یک بار هم که شده سفری به مزرعه و باغ پدری و اجدادی یا دوست و آشنا و فامیل داشته ایم.

5 مرداد 1400
تعداد: (63)