کوهی از آوار در پی ریزش برج مسکونی

به گزارش وبلاگ ورساچه، رئیس خدمات اورژانس دولتی لاگوس ، مرکز تجاری نیجریه، از کشته شدن دست کم 6 نفر و ناپدید شدن یکصد نفر دیگر بر اثر ریزش یک برج مسکونی بلند مرتبه در دست ساخت در این شهر خبر داد.

کوهی از آوار در پی ریزش برج مسکونی

به گزارش وبلاگ ورساچه، ریزش ساختمان ها در نیجریه پرجمعیت ترین کشور قاره آفریقا، جایی که علاوه بر اجرای مقررات ضعیف، از مصالح ساختمانی نامرغوب نیز در این کشور استفاده می شود، به طور مکرر اتفاق می افتد.

اولوفمی اوکه اوسانینتولو از مقامات دولتی نیجریه گفت که تلاش ها برای برای جستجو و نجات بازماندگان حادثه آغاز شده است و عملیات امدادگران ادامه دارد.

وی از نجات 4 نفر خبر داد و اضافه نمود: سه نفر دیگر هم که جراحات جزئی برداشته بودند در محل حادثه تحت مداوا قرار گرفتند.

به گفته شاهدان، در پی ریزش این ساختمان مسکونی مجلل و گرفتار شدن کارگران در زیر آوار بیش از یکصد نفر ناپدید شده اند.

در شرایطی که خدمات اورژانسی از جمله بیمارستان ها هم وارد عمل شده اند، محمد بوهاری رئیس جمهوری نیجریه خواستار شدت بخشی به تلاش ها برای نجات بازماندگان شده است.

ساختمان مزبور بخشی از سه واحد برجی بود که از طریق شرکت خصوصی فورسکور هومز که در بروشورتبلیغاتی مشتری خود وعده سبک زندگی بدون استرس، کامل با طعم هتل را داده بود، ساخته شده و ارزان ترین واحد آن به قیمت 1.2 میلیون دلار به فروش رفته بود. پیمانکار ساختمان جوابگوی هیچ یک از شماره هایی که در بروشورش قید شده بود نیست.

منبع: فرارو

به "کوهی از آوار در پی ریزش برج مسکونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوهی از آوار در پی ریزش برج مسکونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید