نرم افزار و اپلیکیشن

بازی River City Girls 2 تابستان آینده عرضه می گردد

کمپانی WayForward اعلام نموده که بازی River City Girls 2 برای کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی به وسیله استیم در تابستان 2022 میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت.

25 اردیبهشت 1401

آخرین فرصت ایجاد تناظر کارتخوان های بانکی با پرونده مالیاتی

خبرگزاری خبرنگاران-مهلت ایجاد تناظر دستگاه های کارتخوان بانکی و یا درگاه های پرداخت الکترونیکی با فعالیت مالی تا 30 بهمن 1400 تمدید شد.

29 فروردین 1401

دانلود آیکون پک خطی رنگارنگ اندروید Linebit 1.7.0

نسخه تازه برنامه آیکون پک خطی زیبا و رنگارنگ اندروید Linebit را از اینجا دانلود کنید.

22 بهمن 1400

قیمت روز گوشی موبایل 8 آبان

قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 8 آبان را مشاهده می کنید.

6 آذر 1400

خالق ایکس باکس بعد از 20 سال از AMD عذرخواهی کرد

تهران (پانا) - سیموس بلکلی، پدر ایکس باکس، بابت اشتباه بیست سال قبل خود و کنار گذاشتن تراشه های AMD به نفع اینتل در آن زمان، از مهندسان و مدیرعامل AMD عذرخواهی کرد.

18 آبان 1400

4 علت بر چرایی بهتر بودن رزیدنت اویل ویلج از رزیدنت اویل 4

سری رزیدنت ایول اکنون در موقعیتی شگفت انگیز قرار گرفته است. ازیک طرف، رزیدنت ایول 7: بایوهزرد قدمی دلیرانه به سوی زاویه شخص اول برداشت و با این کار پایه و اساس این فرنچایز کلاسیک وحشت و بقا را به لرزه درآورد. از سوی دیگر، نسخه های بازسازی شده رزیدنت ایول...

21 شهریور 1400

چالش های پیش روی تولید سخت افزار و نرم افزار در کشور

یک فعال فضای مجازی و اقتصاد دیجیتال با تشریح چالش های پیش روی تولید سخت افزار و نرم افزار در کشور، تعدد مجاری قانونی برای صدور مجوز کسب و کارهای ICT را یکی از معضلات این بخش نام کرد.

14 شهریور 1400

نمایشگاه دائمی محصولات صادراتی ایران ساخت افتتاح شد

خانه نوآوری و صادرات فناوری به نام شعبه مرکزی خانه های نوآوری و فناوری در کشورهای هدف صادراتی، با دستور حسن روحانی رییس جمهوری در محل نمایشگاه بین المللی تهران کار خود را آغاز کرد.

10 مرداد 1400

سجادی: مشکل اقتصادی نداشتیم و فدراسیون ها هر چه خواستند در اختیارشان گذاشتیم، با 66 ورزشکار به المپیک می رویم

سرپرست کاروان ایران در بازی های المپیک 2020 توکیو تأکید کرد، فدراسیون ها برای حضور پیروز در بازی های المپیک هر چیزی خواسته اند، در اختیارشان قرار گرفته است.

30 تیر 1400

آخرین رنگ بندی شهرهای کشور؛ 301 شهر در شرایط قرمز قرار دارند

تهران (پانا) - آخرین رنگ بندی کرونایی در اپلیکیشن ماسک منتشر شد که در آن 301 شهرستان در شرایط قرمز کرونا قرار گرفتند.

2 خرداد 1400

مهاجمان آبی و عملکرد ضعیف در گلزنی، درد مشترک استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران، با گذشت 19 هفته از رقابتهای لیگ برتر، خط حمله استقلال که با حضور 3 بازیکن پر آوازه شکل گرفته است، کمتر از حد انتظار گلزنی کرده تا جایی که هنوز تعداد گل های هیچیک از این مهاجمان از تعداد انگشتان یک دست تجاوز نکرده و این در حالی است که...

4 اردیبهشت 1400

برطرف ابهامات ایجاد شده برای بعضی از مشترکین خانگی گاز طبیعی در مورد نحوه محاسبه گاز بها

خبرگزاری خبرنگاران-با توجه به ابهامات ایجاد شده برای بعضی از مشترکین خانگی گاز طبیعی در مورد نحوه محاسبه گاز بها و درج مبلغی به عنوان بدهی قبلی در قبوض گاز مصرفی صادر شده در نیمه دوّم دی ماه و بهمن ماه امسال، موارد زیر برای تبیین و شرح بیشتر، به آگاهی...

4 فروردین 1400

قوانین سختگیرانه در کاخ سفید بایدن

کارکنان رده بالای کاخ سفید، تعاملات با یکدیگر در بیشتر دفاتر را به روزی 15 دقیقه محدود کرده اند. هم زمان بیش از شش نفر اجازه ندارند که در دفتر کار بایدن حضور یابند و حدبیشتر پنج تن می توانند نزد رئیس دفتر ملاقات کنند. در اتاق روزولت هم که کارکنان عصر هر...

12 اسفند 1399

خبرنگاران اپلیکشن برق من 80 خدمت به مشترکان کردستانی ارایه میکند

سنندج - خبرنگاران - مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: مشترکان استان می توانند از طریق اپلیکیشن برق من بیش از 80 خدمت غیرحضوری و الکترونیکی این شرکت را دریافت کنند.

1 بهمن 1399

برنامه آمریکا برای جاسوسی داده از گوشیهای موبایل

به گزارش خبرنگاران به نقل از وال استریت ژورنال، این پلتفرم نرم افزاری به دولت آمریکا و نهادهای اطلاعاتی این کشور امکان می دهد تا از گوشی های هوشمند افراد برای نفوذ به رایانه ها، روترها، مچ بندها و ساعت های هوشمند، خودروهای پیشرفته و هر وسیله برقی دیگر...

11 دی 1399

لغو ممنوعیت تیک تاک در آمریکا؟!

یکی از وکلای این برنامه گفته است: این چه منطقی است که این برنامه امشب ممنوع گردد در حالی که هم چنان مذاکراتی در جریان است که شاید این ممنوعیت را بلاوجه کند؟

13 آبان 1399

هر بازی آنلاین چقدر اینترنت مصرف می نماید؟ (جدول مصرف اینترنت بازی های آنلاین معروف)

یک پرسش اساسی که قطعا گیمرها زیاد با آن برخورد کردند: بازی های آنلاین چقدر اینترنت مصرف می نمایند؟

9 آبان 1399

بازی اسکات پیلگریم دوباره عرضه می شود

شرکت یوبی سافت از عرضه دوباره بازی اسکات پیلگریم در برابر دنیا: نسخه کامل (Scott Pilgrim vs. The World: The Game Complete Edition) همراه با انتشار یک تریلر کوتاه خبر داد.

6 آبان 1399

حجم تجارت الکترونیکی در کشور به 423 هزار میلیارد تومان رسید

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت حجم کل گردش مالی تجارت الکترونیکی کشور را در سال 1398 بالغ بر 423 هزار میلیارد تومان گفت.

17 مهر 1399

ایده ایکس باکس برای نسل بعد توهین به صنعت بازی و گیمرهاست

پس از هفته ها سر و صدا از سوی مایکروسافت، سر و صدایی که قرار بود به تجربه ای هیجان انگیز برای طرفداران ایکس باکس ختم شود، بالاخره آخر هفته شاهد برنامه Xbox Games Showcase بودیم. نه تنها انتظارات مان برای نمایش بازی های درست و درمان و تماشای کیفیت بازی های قوی ترین...

30 شهریور 1399
تعداد: (30)