همایشها و نمایشگاه ها

کارگاه ترویج کتابخوانی جایگزین تبلیغ کتابخوانی برگزار می شود

تهران (پانا) - کارگاه ترویج کتابخوانی جایگزین تبلیغ کتابخوانی امروز جمعه (هشتم بهمن ماه 1400) همزمان با ششمین روز از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران برگزار می شود.

22 فروردین 1401

انتظار از دومین نمایشگاه مجازی کتاب

یک ناشر که انتظار دارد استفاده از پلتفرم نمایشگاه مجازی کتاب برای ناشران و مخاطبان راحت تر گردد، می گوید: در حالی که قرار است دومین نمایشگاه مجازی کتاب برگزار گردد، هنوز شاهد حرکت رو به جلویی درخصوص آن نبوده ایم.

16 اسفند 1400

میر محمدی: جهاد دانشگاهی در جهت قطع وابستگی به خارج حرکت می نماید

نایب رئیس کمیسیون پزشکی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مجموعه جهاد دانشگاهی در برطرف وابستگی های کشور گفت: یکی از نهادهایی که توانست اثرات تحریم ها را خنثی و در برطرف وابستگی به خارج جهت تامین نیازهای کشور کوشش کند مجموعه جهاد دانشگاهی است. ...

29 بهمن 1400

مایکروسافت هم از حضور در CES عقب نشینی کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، مایکروسافت گفت از حضور فیزیکی در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی 2022 (CES)خودداری می نماید. این نمایشگاه ماه آینده میلادی برگزار می گردد و نگرانی هایی درباره شیوع سویه اومیکرون ویروس کرونا در آن وجود دارد.

14 بهمن 1400

کاتِماکو: مرکز سحر و جادوگری

کاتِماکو شهری در استان وراکروس در مکزیک، ممکن است مانند خیلی از شهرهای دیگر جنوب مکزیک، شهری کوچک و عجیب به نظر برسد، اما باید گفت که این شهر فراتر از یک شهر عادی است؛ اینجا مرکز جادوگری است. این شهر سابقه طولانی، هم در جادوی سفید و هم در جادوی سیاه دارد...

10 بهمن 1400

فراخوان طراحی پوستر نمایشگاه مجازی کتاب تهران

ستاد برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران برای طراحی پوستر این رویداد فراخوان داد.

6 بهمن 1400

قیمت خودرو امروز30 آبان1400، خودرو مقرون به صرفه می گردد؟(جدول)

به گزارش خبرنگاران، قیمت در بازار خودرو به ثبات رسیده است و در بعضی موارد کاهش قیمت مشاهده می گردد.

26 دی 1400

تقدیر وزیر جهاد کشاورزی از بانوی نوغاندار مازندران

خبرگزاری خبرنگاران- به مناسبت گرامیداشت روز جهانی زنان روستایی و عشایری، از بانوی نوغاندار استان تقدیر شد .

24 آبان 1400

ساختاربخشی به یک اندیشه در فیلم کوتاه تجربی

تهران (پانا) - امیررضا نوری پرتو، پژوهشگر و فیلمنامه نویس در نشست پژوهش برخط سومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران درباره شیوه روایت در فیلم کوتاه تجربی و ساختار آن توضیحاتی را ارائه داد.

6 مهر 1400

اعلام بازگشایی موزه هنرهای تزئینی اصفهان

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، اعلام بازگشایی موزه هنرهای تزئینی اصفهان اجرا شده است.

3 مهر 1400

نمایشگاه دائمی محصولات صادراتی ایران ساخت افتتاح شد

خانه نوآوری و صادرات فناوری به نام شعبه مرکزی خانه های نوآوری و فناوری در کشورهای هدف صادراتی، با دستور حسن روحانی رییس جمهوری در محل نمایشگاه بین المللی تهران کار خود را آغاز کرد.

10 مرداد 1400

بازگشت نمایشگاه فناوری CES به دنیای واقعی در سال آینده

نمایشگاه فناوری جهانی CES که هر سال ژانویه در لاس وگاس برگزار می شود، در سال 2022 به دنیای واقعی برمی شود اما به شکل کوچکتری برگزار خواهد شد.

9 خرداد 1400

موزه هنر های معاصر تهران تعطیل شد

موزه هنر های معاصر تهران که این روز ها میزبان دو نمایشگاه بود، با انتشار بیانیه ای گفت که از صبح روز یکشنبه 15 فروردین تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

2 اردیبهشت 1400

معرفی پارک نیاوران؛ یکی از جاذبه های طبیعی تهران بزرگ

پارک نیاوران یا بوستان نیاوران یکی از قدیمی ترین مناطق شهر تهران است؛ طوری که این ویژگی را به راحتی می توانید از سن درختان آن متوجه شوید. در این پارک امکانات تفریحی، ورزشی و فرهنگی فراوانی برای علاقه مندان وجود دارد. آدرس دقیق پارک نیاوران:...

1 اسفند 1399

مهلت ارسال آثار جشنواره شهر آماده تمدید شد

دبیر جشنواره شهر آماده از استقبال زیاد عکاسان و هنرمندان در دو روز اخیر برای بارگذاری آثارشان در تارنمای این جشنواره خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار تا یک هفته آینده تمدید شد.

12 بهمن 1399

هفتمین نمایشگاه کار توسط تلنت کوچ در شهریور برگزار میشود

سایت تلنت کوچ، سایت استخدام و کارآموزی، از برگزاری نمایشگاه کار در جهت رفع مسائل بازار کار، با توجه به شرایط کرونا خبر داد.

10 آبان 1399

هر بازی آنلاین چقدر اینترنت مصرف می نماید؟ (جدول مصرف اینترنت بازی های آنلاین معروف)

یک پرسش اساسی که قطعا گیمرها زیاد با آن برخورد کردند: بازی های آنلاین چقدر اینترنت مصرف می نمایند؟

9 آبان 1399

جزئیات احداث خط 10 و توسعه شمالی خط 7 مترو ، مترو به علوم تحقیقات می رسد ، ساخت فاز یک خط 10 از نمایشگاه تا کوهسار

قرار است کلنگ احداث خط 10 مترو در روزهای آینده به زمین بخورد و رسما عملیات اجرایی این خط آغاز شود این در حالیست که همزمان با آغاز ساخت خط 10 مترو که به روش TOD ساخته می شود توسعه شمالی خط 7 به سمت دره فرحزاد و دانشگاه آزاد آغاز خواهد شد و آنگونه که مدیرعامل...

25 مهر 1399

آغاز نام نویسی چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی 99

دبیر چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی در حاشیه دومین مجمع هماهنگی سال 1399 در مرکز همایش های صدا و سیما، از شروع ثبت نام چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی خبر داد.

19 شهریور 1399

تجلیل از بانوی کارآفرین برتر استان گلستان در حوزه صنایع دستی

در مراسم تجلیل از بانوان برتر حوزه کارآفرینی در کشور که به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور معاون زنان و خانواده رئیس جمهوری برگزار شد، از لیلا خسروی کارآفرین برتر استان گلستان در حوزه صنایع دستی تجلیل شد.

18 شهریور 1399
تعداد: (27)