تعاریف و اصطلاحات

انتظار از دومین نمایشگاه مجازی کتاب

یک ناشر که انتظار دارد استفاده از پلتفرم نمایشگاه مجازی کتاب برای ناشران و مخاطبان راحت تر گردد، می گوید: در حالی که قرار است دومین نمایشگاه مجازی کتاب برگزار گردد، هنوز شاهد حرکت رو به جلویی درخصوص آن نبوده ایم.

16 اسفند 1400

درخواست مردم برای انتقال گرمخانه خاوران؛ شورا همچنان از فعالیت های قرارگاه اجتماعی مطلع نیست

تهران (پانا) - عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت که تغییرکاربری گرمخانه خاوران مشکل ساکنان این محله را حل نمی کند و درخواست مردم انتقال این گرمخانه است.

12 اسفند 1400

عکاسی از حیوانات: وقار اسب و شکوه طاووس

برای این عکاس خوش ذوق فرصتی فراهم شد تا مدتی را در مزرعه ی پرورش اسب فریزلند بگذراند. مزرعه ای که تفاوتی عمده با دیگر مزارع داشت. معمولا در این گونه فضاها حتما سگ، گربه یا هر دو را مشاهده می کنید. اما در این مزرعه خبری از این حیوانات نیست و به جای آن طاووس...

9 بهمن 1400

سوغات اصفهان چیست؟

استان اصفهان به مانند دیگر استان های کشور عزیز ایران، از صنایع دستی زیبا و شیرینی های خوشمزه برخوردار است و هر روز گردشگران زیادی به این استان سفر می نمایند و از این محصولات به دوستان و اقوامشان به عنوان سوغات هدیه می دهند.

8 بهمن 1400

علت بوی دهان با وجود مسواک زدن چیست؟

سلامت خبرنگاران : بارها پیش آمده که حتی پس از مسواک زدن باز هم دهان مان بوی بد می دهد.

10 آذر 1400

با این ترفندها کمد لباس مرتبی داشته باشیداطلاع از آخرین مطالب مجذوب کننده و پرطرفدار

اگر غالبا در حال مبارزه با یک کشوی پر از لباس و کمدی شلخته و نامنظم هستید؛ زمان آن فرا رسیده است که مقاله ای را برای مرتب کردن کمد لباس های خود مطالعه کنید. فرایند 6 مرحله ای ما را برای مرتب کردن کشوها و ارزیابی مجدد کمد لباس خود دنبال کنید. با یک سیستم سازماندهی...

5 آذر 1400

خداحافظی با موهای زاید

موهای زاید یکی از مسائل رایج خانم هاست. بخشی از این موهای زاید، موهای طبیعی بدن اند ولی بخشی هم ممکن است ناشی از پرمویی باشند؛ مثلا موهای بالای لب فوقانی، دور سینه و روی ران.

14 مهر 1400

از لاغری موضعی تا جوان سازی پوست صورت

خانم های باردار به دلیل تغییرات هورمونی که دارند، معمولاًاستعداد فراوانی برای چاقی های موضعی دارند؛ این چاقی های موضعی عمدتاً در نواحی شکم، پهلوها و ران ها بروز می نمایند ودراکثر موارد به خاطر این که تبدیل به سلولیت شده اند، با رژیم غذایی و ورزش...

8 مهر 1400

برترین غذا در بدترین هوا

وقتی هوا آلوده است، انگار جسم و روح مان را هم غبار می گیرد؛ کسل تر از همواره می شویم و بیشتر مواقع سردرد داریم.شاید برترین پیشنهاد برای سالم ماندن در روزهایی که مقدار آلودگی هوا بالاست، درخانه ماندن باشد اما متخصصان تغذیه بر این باورند که مصرف بیشتر...

31 شهریور 1400

پراید به کانال 140 میلیون تومان رسید ، دلایل افزایش قیمت بررسی شد

در هفته ای که گذشت، بازار خودرو همانند هفته های گذشته، دچار کم رونقی بود. اگر چه، برخی از خودروهای پر تقاضا در بازار، مثل پراید دچار افزایش قیمت شدند.

15 مرداد 1400

نمایشگاه دائمی محصولات صادراتی ایران ساخت افتتاح شد

خانه نوآوری و صادرات فناوری به نام شعبه مرکزی خانه های نوآوری و فناوری در کشورهای هدف صادراتی، با دستور حسن روحانی رییس جمهوری در محل نمایشگاه بین المللی تهران کار خود را آغاز کرد.

10 مرداد 1400

تحصیل دانشجویان در 56 نمایندگی در خارج از کشور

خبرگزاری خبرنگاران- وزیر علوم گفت: بیش از یک هزار دانشجوی ایرانی و غیرایرانی در 56 نمایندگی دانشگاه در 43 محل در خارج از کشور بر مبنای آموزش های الکترونیک تحصیل می نمایند.

1 تیر 1400

بررسی موانع اقتصاد دانش بنیان

خبرنگاران/قزوین میزگردی با عنوان اقتصاد دانش بنیان با حضور برخی از مسئولین و کارشناسان در خبرگزاری خبرنگاران قزوین برگزار شد تا این موضوع بیشتر مورد بررسی قرار بگیرد.

23 خرداد 1400

گواهی قدمت و ثبت در خاطرات جمعی یونسکو چیست؟

سازمان های بین المللی همواره در بین تمام مردم جهان به نسبت سازمان های ملی و محلی از اعتبار بالاتری برخوردارند.

18 خرداد 1400

تفاوت ویروس آفریقایی با دیگر ویروس های کرونا

عضو کمیته ملی واکسن کووید 19 به بیان توضیحاتی در مورد تفاوت ویروس های جهش یافته کرونا با نوع اولیه این ویروس پرداخت.

28 اردیبهشت 1400

کالری کیک یزدی، هر عدد کیک یزدی چند کالری دارد؟

خبرنگاران | سرویس سلامت - کیک یکی از خوراکی های پر مصرف بسیاری از خانواده هاست و یکی از میان وعده های محبوب به حساب می آید که معمولا همراه با چای یا شیر مصرف می گردد. همچنین کیک به دلیل فیبر بالایی که دارد باعث سیر شدن می گردد و یک میان وعده خوب برای بچه ها...

26 اردیبهشت 1400

انتقاد از تعداد کم موزه های علم و فناوری

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، انتقاد از تعداد کم موزه های علم و فناوری صورت گرفت.

22 فروردین 1400

روایت داستان شرلوک هلمز ژاپنی در رستگاری یک قدیسه

به گزارش خبرنگاران ، رستگاری یک قدیسه عنوان رمانی از یک نویسنده ژاپنی به نام کیگو هیگاشینو است که به تازگی در ایران ترجمه و منتشر شده است. در این رمان که ترجمه دومین جلد از مجموعه مطرح کارآگاه گالیله است نیروهای ویژه پلیس با پرونده قتلی درگیر هستند که...

1 فروردین 1400

ماستیت یا التهاب پستان چیست؟

یکی از مسائل مادران شیرده در دوران شیردهی تورم غدد شیردهی و احساس درد و ناراحتی در این ناحیه است که معمولا با عنوان ماستیت سینه از آن یاد می شود. در این مقاله با جزییات این مشکل و راه های درمان و پیشگیری آن آشنا خواهیم شد.

14 اسفند 1399

ایمن&zwnjترین راه تهویه هوای خودرو چیست؟

دانشمندان با استفاده از شبیه سازی جدید توانستند ایمن ترین راه جلوگیری از انتقال ویروس کووید 19 در خودرو را بدست آورند.

16 دی 1399
تعداد: (28)